Re: NetBook

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 12 Aug 1996 - 18:34:51 MET DST

Maciek Sniezek <dcdinter_at_it.com.pl> wrote:
>Czy spełniliście już swój podstawowy obowiązek i odesłaliście tę puszkę
>spam'u pod ww. adres ?
Jeszcze nie ;-)

MS> Co to za posting ? Czlowieku, jesli masz JAKIEKOLWIEK podstawy zeby tak pisac
MS> - wymien je. A jesli nie masz - nie zasmiecaj grupy.
Owszem - podstawy ma. Wysylanie identycznego postingu do kilkunastu grup to juz
spamming i nie dziwie sie, ze mojemu poprzednikowi puscily nerwy.

Pozdrawiam

--
-- Artur 'Czesiu' Czechowski   finger arturcz_at_student.uci.agh.edu.pl for PGP key
-- http://ibm.uci.agh.edu.pl/~arturcz/                     e-mail: Czesiu_at_irc.pl