Re: NetBook

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_warman.com.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 15:22:37 MET DST

Artur Czechowski (arturcz_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Owszem - podstawy ma. Wysylanie identycznego postingu do kilkunastu grup t=
: o juz
: spamming i nie dziwie sie, ze mojemu poprzednikowi puscily nerwy.

Mam pytanko do Ciebie i innych zwolennikow "czystosci" Internetu:
czy Wy przypadkiem nieco nie przesadzacie ???

Facet wyslal ten posting do 5 (pieciu) grup przy czym tylko dwie z nich
nie mialy w nazwie "ogloszenia" - plotki i polip.
Plotki jakie sa, kazdy wie i chyba w ich tematyce miesci sie ten posting.
A polip ... no coz, moze nie jest to najwlasciwsze miejsce, ale wydaje
mi sie, ze nie nalezy tak od razu mieszac goscia z blotem i odsadzac od
czci i wiary.

W koncu sama informacja o czyms takim moze byc interesujaca ...

Pozdrawiam,
PLZ

PS. A teraz kupa blota na mnie, WARMAN, NASK i Bog wie co jeszcze.

--
Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ?