Re: M$ Exchange

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 20:14:10 MET DST

On Tue, 6 Aug 1996, Piotr Karocki wrote:

> czy zdajesz sobie sprawe, ile CZASU uzytkownikow (a wiec rowniez ich
> pieniedzy) zajeloby przekodowywanie wszystkich dokumentow istniejacych w
> CP1250 na ISO?
a ile czasu zajeło Szwecji przestawienie się z ruchu lewostronnego na
prawostronny ??

Bylo ciezko... ale sie oplacalo

> czy korzystasz z klawiatury z ukladem maszynistki czy tzw.
> 'programisty'? jesli 'programisty', jesli uwazasz, ze sprzedawanie w PL
Osobiście używam klawiatury w układzie maszynistki - tak mnie nauczyli
w szkole (technikum ekonomiczne) i tak się przyzwyczaiłem i tak pisze
najszybciej. Owszem mogę pisac w układzie programisty ale tak jest
zdecydowanie wolniej.

> klawiatur 'angielskich', bez wprowadzonych polskich znakow w miejscach
> okreslonych przez Polska Norme jest OK, to czemu nie mozna na tej samej
> zasadzie miec innej strony kodowej?
Klawiatury angielskie służyły do pisania tekstów angielskich... tylko
znaczy za mrocznych czasów jak nikomu się niesniło miec okienka na
monitorze (oczywiscie na pececie) w momęcie wprowadzenia jakiś dziwnych
szyfrowan polskich liter, wprowadzono smieszna nazwe 'klawiatura
programisty'. Komputery w środowiskach poligraficznych (prfesjonalnych)
zawsze były w układzie 'maszynistki' tak samo jak maszyny do pisania.
Oczywiście do czasu powstania DTP na PeCetach - nie zapominaj że np
macintoshe sprowadzane do polski OD ZAWSZE miały polskie klawiaturki.

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

|___\__,_|____/ e-mail: tenox_at_pol.pl, tel.: (22) 6710682
Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer...