Re: NASK udusil Maloke

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_warman.com.pl)
Data: Mon 05 Aug 1996 - 16:14:29 MET DST

Pawel Kaminski (pawelk_at_ornak.waw.pdi.net) wrote:
: : Tym razem to ja sobie wypraszam !
: : Moje wypowiedzi na tej liscie wyrazaja moje prywatne zdanie i nie maja
: Nie dopoki masz w sygnaturce NASK chyba logiczne jak skasujesz to pogadamy
Slucham wiec cierpliwie ...

: : telefon do moich przelozonych: +48 22 410047
: nie ma sprawy tylko to +48 22 to dla podniedienia prestzu dlugosci
: telefonu chyba
Nie. P. Majewski najwyrazniej pisal z zagranicy wiec chcialem mu to podac
tak, aby przez pomylke nie zadzwonil lokalnie i nie pisal potem, ze
nie mogl sie dodzwonic.

: Towarzyszu to za metody, a to ze twoje zdanie jest inne niz pracodawcy
: kwalifikuje sie do wywalenia !!!!!! Ja tez pracuje w najwiekszej firmie w
: Polsce ale nie mam tego w sygnaturce wiec mowie prywatnie a jak bede mial
: konto sluzbowe i sygnaturke z PKP to bede wypowiadal sie jako pracownik
: tej firmy.

Metody ??? Musisz byc BARDZO mlodym czlowiekiem jezeli tak Ci sie kojarza
metody komunistyczne.

Uwazam, ze nie masz racji. To prawda, ze pisze to z konta sluzbowego, ale
traktuje jego posiadanie jako dodatek do pensji i tak samo jak Ty jadac
na darmowy bilet pociagiem jedziesz prywatnie, tak samo ja moge z tego
konta wypowiadac sie prywatnie. Chyba, ze mi moi przelozeni tego zabronia.

Podawanie zas w .sig'u nazwy pracodawcy ma sens o tyle, ze na wypadek
gdyby ktos chcial do mnie napisac (lub zadzwonic) powinien znac pelne
namiary.

: a ja tez nie jestem histerykiem licznik: 0002 dopisac sie prosze bo przy

Przeczytaj dokladnie moj pierwszy posting. "Histeryczna reakcja" to nie to
samo co "reakcja histeryka". Ale jak nie chcesz przyjac mojej (autorskiej)
interpretacji to po prostu i tak Cie nie przekonam, nieprawdaz ???

: : Nie znam Pana i nie wiem kim Pan jest, nie moge wiec nazywac Go (lub nie)
: : swoja konkurencja. Zreszta Panska domena *edu sugeruje, ze tak nie jest.
: No prosze maja *.edu i sa komercyjni ,juz sie niedziwie dlaczego PDI ma
: domene .net (provider) a nie .pl znaja sie na NASK-u i tyle
Przeczytaj to raz jeszcze: *edu NIE JEST komercyjne. O ile sie orientuje, to
dosyc trudno jest dostac edu w domenie.

: : Nie nazwalem tez Pana histerykiem, wiec prosze nie wkladac mi w usta slow,
: Miodel powiedzil ze jak ktos ma histeryczna reakcje to jest histerykiem to
: chyba oczywiste
A jak ktos ma probe gruzlicza to jest gruzlikiem ??? Nie jestem neurologiem,
ale o ile pamietam ze skrawkow psychologii to histeryczne zachowania
moga sie przydarzyc kazdemu. Nie kazdy, kto pije alkohol jest alkoholikiem.

: czy wlamania na serwer NASKu
: Nie przypisuj nam tego wlamnania, jako histeryk protestuje, histeryk i
: hacker ciekawe
Bylo ono nastepstwem tej nagonki. temu chyba nie zaprzeczysz ???
A poza tym sprawdz znaczenie slowa "hacker" w dowolnym slowniku.

: : i opublikowanie tam wulgarnych (i chamskich) stron.
: wulgarnych no prosze one byly nieprzyzwoite niekuturalne a nawet chamskie
: ale napewno nie wulgarne (link do www.playboy.com) jako czytelnik bym sie
: obrazil
Playboy byl chyba najbardziej przyzwoitym elementem tej strony. Ale juz
epitet "kretyn" byl wyraznie chamski. Temu nie zaprzeczysz.
Wulgarny to sprawa wzgledna (podobnie jak pornograficzny a tego slowka uzyla
gazeta, w ktorej czytalem o tym wlamaniu).

A tak w ogole to te klotnie staja sie juz nuzace.

Mam propozycje:
jesli ktos chce, abym zostal za moj list wywalony z pracy to niech po prostu
zlozy na mnie jakas skarge czy cos w tym stylu. A jesli ktos ma do mnie
osobiste pretensje to proponuje kontynuacje w listach prywatnych.

Pozdrawiam,
PLZ

--
Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ?