Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Piotr Klaban (makler_at_man.torun.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 13:47:14 MET DST

Czolem Cybernauci!
  Takim to naglowkiem przywital sie jakis zartownis, ktory skorzystal z
recepty na wysylanie fake-mail'i. Chcac pewnie zadrwic sobie z czasopisma
Internet, lub je osmieszyc, lub po prostu sie pobawic.
        Nie wazne sa jego pobudki. Napisalem prywatny list do Pana
Grzenkiewicza. Po czym dostalem odpowiedz. Poniewaz nie pytalem o
pozwolenie przytoczenia listu na newsach, uzyje krotko mowy zaleznej. Pan
Krystian napisal, ze w zyciu by mu nie przyszlo do glowy robienie czegos
podobnego. Pisze, ze juz od pewnego czasu ktos podszywa sie pod niego i
wysyla zaproszenia.
        Aha... gdyby ktos sie pode mnie podszywal, to lepiej nie krzyczcie
na mnie ;-) Pod kazdego z Was moze ktos sie tez podszyc ;-)

On 1 Aug 1996, Szymon Sokol wrote:
> In pl.internet.nowosci Krystian Grzenkowicz <kg_at_mi.com.pl> wrote:
> : Redakcja miesiecznika Internet zaprasza do odwiedzenia WWW z nowym, 7 numerem tego poczytnego pisma
> : pod - url://www.it.com.pl/internet.
> ^^^ buhahaha...
To chyba ktos poczatkujacy w sieci. Pewnie ma talent. Ja nie pomyslalbym,
ze mozna pisac adres strony www przez url:// a nie przez http://.
Chyba, ze wlasnie o to mu chodzilo.

> : W jednym z najblizszych numerow ukaze sie tekst o podrabianiu dokumentow News oraz
> : autoryzowany wywiad z Gumiakiem odpowiedzialnym za wlamanie do NASK.
    ^^^^^^^^^^^^ Czy ten wywiad moglby byc autoryzowany?
> : Redakcja naszego Miesiecznika zaprasza do dzielenia sie uwagami na temat publikowanych materialow
> : mailto://incoming@mi.com.pl
> ^^ ???
Jak wyzej.
> To ja mam jedną uwagę, i podzielę się nią z resztą USENETterów:
> nie sądziłem, że czasopismo o tytule "Internet" może się stoczyć do
> poziomu brukowca szukającego tanich sensacji. Jeśli całe pismo
> reprezentuje taką jakość jak ta reklama, to będę się od niego trzymał
> z dala.
>
> : Z Cyberprzestrzennymi Pozdrowieniami
> Szerokiej drogi i gumowych drzew... :->
Ten tekst mi sie podoba ;-)