Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 13:27:28 MET DST

In pl.internet.nowosci Krystian Grzenkowicz <kg_at_mi.com.pl> wrote:
: Czolem Cybernauci!

: Redakcja miesiecznika Internet zaprasza do odwiedzenia WWW z nowym, 7 numerem tego poczytnego pisma
: pod - url://www.it.com.pl/internet.
        ^^^ buhahaha...

: Dzieki uprzejmosci firmy Intrenet Technology mozecie Panstwo sie tam zapoznac z archiwalnym numerem
: 5 w ktorym opisujemy jak podrabiac poczte elektroniczna.
A o tym, jak robić metodą domową bomby jądrowe i amfetaminę, to już
nie będzie??

: W jednym z najblizszych numerow ukaze sie tekst o podrabianiu dokumentow News oraz
: autoryzowany wywiad z Gumiakiem odpowiedzialnym za wlamanie do NASK.
Gumiaki, to się nosi na nogach...

: Redakcja naszego Miesiecznika zaprasza do dzielenia sie uwagami na temat publikowanych materialow
: mailto://incoming@mi.com.pl
         ^^ ???
To ja mam jedną uwagę, i podzielę się nią z resztą USENETterów:
nie sądziłem, że czasopismo o tytule "Internet" może się stoczyć do
poziomu brukowca szukającego tanich sensacji. Jeśli całe pismo
reprezentuje taką jakość jak ta reklama, to będę się od niego trzymał
z dala.

: Z Cyberprzestrzennymi Pozdrowieniami
Szerokiej drogi i gumowych drzew... :->

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center