GET => GET / redirect (Bylo: Internet Zaprasza ...)

Autor: Piotr Klaban (makler_at_man.torun.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 20:22:07 MET DST

On Fri, 2 Aug 1996, Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Niekoniecznie - widzialem juz ustrojstwa, ktore wyswietlaly katalog
> wszystkich plikow, jezeli nie podales im w sposob jawny nazwy.
> Po prostu nie bylo ustawionego zadnego defaultu.

Cala sprawa z redirect zaczela sie chyba od tego, ze przegladarki
wariowaly gdy dostawaly adres katalogu nie zakonczony "/".
Wtedy wszelkie adresowanie wzgledne na stronach WWW odnosilo sie do
katalogu o stopien wyzej niz powinno.

Teraz chyba kazdy server robi redirect. Byc moze przegladarki dodaja "/"
gdy odwolujemy sie do samego adresu http://www.adres.pl bez sciezki dostepu.

Wydaje misieze server sprawdza czy w katalogu jest index.html
   - jesli nie ma to zwraca zawartosc katalogu (chyba ze nie ma dostepu itp)
   - jesli jest to zwraca ten index.html
Piotr.