Re: Internet Zaprasza Wszystkich Cybernautow!

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 16:38:44 MET DST

On 1 Aug 1996 10:42:57 GMT, kg_at_mi.com.pl (Krystian Grzenkowicz) wrote:

>Czolem Cybernauci!
> |====================================/ x _=_
> \____ MIESIECZNIK INTERNET________/ ___/==ooo==\___
> C ''''\__ \''''. |======================================/
> Y . \__ \_ / .. . _/--===+_____+===--''
> . B \__ \ _/. .. _/ `+'
> E + \__ \ __/_______/ + +
> R . . . ___-\_\-'---==+____| . .
> . P __--+' . . . '==_ . . +
> R Z '==+_ . . -------- | / + . + .
> . E S T R ----- ''''--=--'''
> Z E N !!!!
>***********************************************************************************
> [...]

CO to jest? Jaja sobie ktos robi? Zamiast uczyc ludzi jak falszowac
poczte, newsy i wlamywac sie do nasku moze byscie poczytali sobie cos
o netykiecie i skrocili siga o 3/4.

P.S. A jesli chodzi o sam miesiecznik to opisywanie stron www na
polowie objetosci pisma to lekka przesada - wystarcza adresy i
dwuzdaniowe omowienie - walenie zdjec na cala storne jest
niepotrzebne.. Zato druga polowa pisma jest bardzo dobra.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*