Re: NASK udusil Maloke

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_info.nask.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 12:34:37 MET DST

Wladyslaw Majewski (majewski_at_chop.swmed.edu) wrote:
: Piotr Zawicki wrote:

: > Nie znam Pana i nie wiem kim Pan jest
: Coz, nie jest trudno sie dowiedziec, w kazdym razie ogolna chocby
: znajomosc wlasnego srodowiska zawodowego bywa w pracy przydatna.
Moze po prostu nie nalezymy do tego samego srodowiska ...

: Nazwaliscie, Piotrze, inicjatywe obywatelska, w ktorej uczestniczylem,
: histeria. Gdybyscie, Piotrze, mieli kwafikacje wymagane od

I tu sie roznimy. Wy Wladyslawie, moim zdaniem, naduzywacie tu terminu
"obywatelska". Ale moze po prostu lubicie to slowko. W koncu PRON tez byl
obywatelski.
(abyscie potem nie czuli sie urazeni: nie porownuje Was do PRONu, tylko
daje przyklad !!!)

: Nie przypominam sobie nic wulgarnego na tych stronach. Jak widze
A to to juz jest kwestia tzw. gustu i jako taka nie podlega dyskusji.

: > Nie mialem zamiaru nikogo obrazac i jesli tak sie stalo bije sie w > piersi.
: OK. Nie ma sprawy. Na przyszlosc, Piotrze, myslcie zanim sie o
: kims wyrazicie pogardliwie.
Mysle Wladyslawie, mysle, i nie przypominam sobie nic pogardliwego w
mojej wypowiedzi. Ale nie bede tego watku kontynuowac bo jeszcze kilka
takich listow i sprawa moze byc za goraca do ugaszenia.

: Wladek
Piotrus

--
Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ?