Re: PODZIEKOWANIA pelne watpliwosci

Autor: Tomasz Lukaszewicz (tlukasz_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 02 Aug 1996 - 13:25:42 MET DST

piotrwi_at_man.lodz.pl (Piotr Wilk) wrote:
>Znaczy: jak nie wolno uzywac cudzego konta - to nie uzywac. Zalozyc sobie
>wlasne konto i na nim szalec.

   Na marginesie całej tej dyskusji: nic się (o dziwo) nie wspomina o
jeszcze jednej formie nadużyć z kontami: administratorzy zakładają konta
swoim znajomym, tudzież innym administratorom. Dla mnie, jako dla szarego
juzera, to jeszcze większe nadużycie! Mam nadzieję, że nie zdarzyło się to
adminom piętnującym tego pana korzystającego z konta żony...

--
Tomasz Łukaszewicz                    o         | ,,Jeszcze nigdy tak nie było,
Student MIMUW-u  tel. (0-22)6419146  o   ___    | żeby jakoś nie było.''