Re: PODZIEKOWANIA pelne watpliwosci

Autor: Michal Jastak (warlock_at_ncac.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 13:14:44 MET DST

Zbigniew Kobylski (szyszka_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
: Jak widac nie poszli na reke i strasza skasowaniem konta (nie watpie
: ze to zrobia).

nikt Pana nie straszy skasowaniem konta, powinno ono zostac skasowane juz
dawno, nie uczynilismy tego, fakt, nasze niedopatrzenie; to ze jeszcze tego
nie zrobilismy wynika tylko z faktu ze nie chcemy niszczyc bezmyslnie
wynikow Panskiej pracy, jakie byc moze sa na tym koncie

: Ale w dalszym ciagu uwazam ze nikt mi nie udowodnil
: ze korzystalem z cudzego konta (pomijajac wspolnote majatkowa).
: A moze ja dyktowalem zonie co ma pisac i kazalem jej podpisac moim
: nazwiskiem. Nich ktos udowodni ze tak nie bylo?

to juz nie jest kwestia tego co Pan, byc moze razem z Zona, robil na tym
koncie, lecz raczej kwestia tego ze Panskiej Malzonce juz nie przysluguje
konto na naszym Wydziale i dlatego zostanie ono skasowane. Ze swojej strony
moge Panu tylko podziekowac za pomoc w wykryciu martwego konta,
chcialoby sie miec wiecej takich uzytkownikow, aktywnie uczestniczacych w
ksztaltowaniu zajetosci przestrzeni dyskowej, miedzy innymi.
Co do wspolnoty majatkowej.....swietny gryps, zapamietam go sobie......

: ..... ale to nie moja wina ze niektorzy robia cos bez powiadomienia
: zainteresowanych.

przypadki uzywania kont przez osoby spoza naszego wydzialu traktujemy jak
wlamania do systemu, a wlamywaczom nie mowi sie "prosze uwazac, zaraz Pana
zlapiemy, dajemy Panu 10 minut na ucieczke", to ze jest Pan Mezem osoby
majacej konto na naszym wydziale nie jest raczej oglaszane w zadnych
mediach, zatem Mariusz, blokujac konto mogl zasiegac w tym wzgledzie porad
jedynie u wrozow, mniej lub bardziej sprawnych, co nie jest najlepsza
metoda i postapil jak najbardziej slusznie odcinajac Panu dostep do konta
z wyrazami szacunku

--
M. Jas'tak