Re: PODZIEKOWANIA pelne watpliwosci

Autor: Zbigniew Kobylski (zk1_at_komtel.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 1996 - 08:20:53 MET DST

Przepraszam, za pusty artykul, ale dopiero poznaje czytnik newsow by
Bill Gates i wcisnalem Enter zamiast tabulatora.

A poznanie tej wspanialej przegladarki umozniwili mi anonimowi
dobroczyncy (czyzby z NASK-u? niedawno niejaki M.Ostrowski pytal
mnie dlaczego listy z konta szyczewska podpisuje kobylski.
A dzis mam zablokowane to konto. Czy to sa metody dzilania
Cze-Ka czy moze jakiejs innej organizacji na 4 litery, za zaczynajacej
sie od 'n' ?).
Czy gdyby moja zona podpisala sie swoim obecnym nazwiskiem i wyslala
list ze swojego konta to tez mialaby je zablokowane dzien pozniej ?
Czy moze sama zgodnosc imion wystarczy ?
Ktos tu pisal ze NASK na fromularz podobny do SB-ckiego wniosku o
paszport. To nie tylko formularz, nie tylko ... Metody tez jakby znane.

DZIEKUJE AUTOROM TEJ WSPANIALEJ INICJATYWY ZA NIEWYRAZALNY WPROST
WKLAD W ROZWOJ POLSKIEGO INTERNETU.
ORMO CZUWA !!!
NASK CZUWA !!!
WIEC BEDZIE DOBRZE !

Czego sobie i panstwu zycze

zbigniew kobylski

torun,1996.08.01

p.s.
uzylem byc moze zbyt mocnych slow ale jeste naprawde mocno wk...ny
(przepraszam, zirytowany).