Re: NASK udusil Maloke

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 18:02:33 MET DST

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>MOj cichy sojusznik pan Lis poruszyl wazna kwestie: przy win95 i internet
>wizard skonfigurowanie polaczenia do internetu to blachostka.......

De gustibus. Slowo honoru, ze akurat dla mnie bylo to latwiejsze
w Warpie - ruszylo za pierwszym razem bez zagladania do dokumentacji,
a w Win95 dopiero za trzecim podejsciem ruszyl Explorer, a jesli
chodzi o Exchange, poddalem sie po godzinie. Laikiem wprawdzie nie
jestem, ale...

>Tylko win95 zapewnia wzrostj zaintereswania interenetem wsrod laikow..

IMHO raczej prasa, a w niej ogloszenia z adresami mailowymi lub WWW.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl