Re: Czy TPSA nas oszukuje?

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Mon 29 Jul 1996 - 15:45:35 MET DST

SubZero <slon_at_alpha.ok.ae.wroc.pl> wrote:
S> Mieszkam w Opolu, wiec teoretycznie powinienem placic za lokalne polaczenie
S> kiedy dzwonie pod 0202122. Za ostatni miesiac TPSA przyslala mi rachunek
S> na 250 zlotych. Owszem, zasiedzialem sie troche w Internecie, ale uzywam
S> programow logujacych czas polaczenia i wychodzi mi raczej kolo 100 zl.
S> Czy ktos oprocz mnie tez sie czuje orzniety? Ja na razie rezygnuje z
S> domowego dostepu do sieci, bo zbankrutuje. Nie wspominam juz o tym, ze
S> dodzwonic sie jest latwo, tylko ze rzadko udaje sie polaczyc za pierwszym
S> razem. I leca impulsiki... Oczywiscie, doliczylem je do w/w 100 zl.

Wlasnie wracam z kwatery glownej wroga TPSA (BOK) :)
Zaniepokojony rozbieznoscia logow z rachunkiem telefonicznym wybralem
sie tam bo billing. Obylo sie bez billingu i placenia za niego.
Pani tylko rzucila okiem na monitor i zapytala sie czy mam modem.
Po mojej odpowiedzi powiedziala, ze moge juz pisac reklamacje :)
Polaczenia z polpak-t (0202122) byly zle naliczane - mialy byc lokalnie
a bylo inaczej; jak? nie wiem - tego nie udalo mi sie wyciagnac :) ale pewnie
tak jakby nie bylo wezla Polpak-t w moim miescie.
Polecam Ci wizyte w odpowiednim dla Ciebie Biurze Obslugi Klienta...
podobno to sie zdarzylo na wielu centralach...

wkurza mnie tylko to, ze powinni sami to skorygowac, ilu ludzi da sobie
spokoj i zaplaci te rachunki o nic nie pytajac (najwyzej wyrzucajac
z domu swoje pociechy korzystajace z 0202122)....

moja cetrala - Katowice-Miasto, cetrala na Tysiacleciu
jesli ktos z czytajacych ma tam telefon, to od razu reklamacja

slawek