Re: NASK udusil Maloke

Autor: Anna Szyczewska (szyszka_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 11:33:53 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: standardowej ilosci slabo to chodzi.
:
A jak sie nie ma? Ja nie mam ...

: karta.
:
W USA to i zarobki sa wyzsze i modemy tansze ... Moze wypowiedziec wojne i
sie poddac ??? :-)

:
: Sa i tansze oferty.
Pewnie i sa ale tam gdzie jest konkurencja. Za ile mozna miec pelen dostep
w Warszawie , Krakowie, Wroclawiu ?

: : rachunki telefoniczne za 1 godz. dziennie 30 dni * 34 tys/h = 1mln
:
: Niestety. Choc za poczte i pare list dyskusyjnych - znacznie mniej.
: Kosztuje WWW.
Ja pisze o zwyklym uzytkowniku, ktory potrzebuje czegos takiego jak
netscape zeby sobie poradzic z internetem.

: 1.5mln miesiecznie.... wzglednie, jak sie zarabia 20 i mieszkanie juz ma...
Czy zalozenie ze sie zarabia 20 mln mozna przyjac za realne ?
A jak sie zarabia wiecej niz polowe mniej i ma rodzine na utrzymaniu ?
Jesli sie zaklada dostep dla tych co zarabiaja 20 mln to nie ma mowy
o powszechnosci !!!
:
: P.S. glowny koszt - to ciagle telefony. Moze stanieja, albo wreszcie
: uruchomia sie nam sieci oparte na kablowce. Wtedy dopiero bedzie zabawa...
NIestety ale to prawda. A sieci na kablowce to dobry pomysl, ale to tez
kosztuje. Kabel to akurat najmniejszy koszt. Lacze dzierzawione kosztuje
cos kolo 10 Nzl/km.

: Mylisz sie. Albo - zalezy do czego. Bedac elektronikiem, widze co daje
: internet - ja mam dostep do katalogow wiekszosci firm 'on-line', moge

: sprawdzic jakie produkty sa aktualnie dostepne [a sa i takie z

Bedac takze elektronikiem (co prawda pracujacym nie zupelnie w zawodzie )
takze sobie zdaje sprawe z korzysci jakie daje internet.
Wiem tez, ze znalezc cos potrzebnego wcale nie jest latwo, zwlaszcza na
poczatku.

: Podejrzewam, ze interes [w Polsce] zrobilaby tez firma komputerowa,
A czy w Internecie nie reklamuje sie zadna firma komputerowa? Ja widzialem
sporo, ale nie slyszalem zeby jaks w ten wlasnie sposob zarobilaby
jakies krocie. Owszem to pomaga, ale jest tylko jedna z metod kontaktu
z odbiorca. No i duze znaczenie ma to kto glownie korzysta z internetu:
elektronicy, informatycy, technicy.
Reklama wtedy przyniesie firmie wymierne korzysci gdy dostep do internetu
bedzie powszechny, bo dzis to bardziej modne miec reklame na www niz
oplacalne.

: Internet nie. [niestety] Windows95 - tak. Czlowiekowi z ulicy mowisz
: 'wlacz pomoc i poszukaj internet. aha - numer do internetu 0202121'.
: Niniejszym oklaski dla TPSA, tylko zeby jeszcze ceny obnizyla...
Rozumiem ze chodzi o ceny za rozmowy telefoniczne?
A co do windows 95 i w ogole produktow MS to chyba na tym polega sukces,
ze te programy sa proste i nie zadaja zbyt duzo pytan. Ludzie wola miec
produkt gorszy, z bledami ale za to taki ktory nie obnaza ich niewiedzy.

i to by bylo na tyle

z.k.