Re: NASK udusil Maloke

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 13:31:34 MET DST

Anna Szyczewska (szyszka_at_mat.uni.torun.pl) wrote:
: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : [... komputer sie ma...]
: A jak sie nie ma? Ja nie mam ...

to sie daje ogloszenie - AT286 wezme za darmo - nie bedziesz musial
do smietnika sam znosic.

Netszkapa na tym nie pojdzie, ale do maila starczy...

: W USA to i zarobki sa wyzsze i modemy tansze ... Moze wypowiedziec wojne i
: sie poddac ??? :-)

zakup modemu w US nie stanowi problemu. Ewentualny serwis jest problemem.

: : Sa i tansze oferty.
: Pewnie i sa ale tam gdzie jest konkurencja. Za ile mozna miec pelen dostep
: w Warszawie , Krakowie, Wroclawiu ?

A po co Ci konto na miejscu? Dzwonisz przez TPSA, i laczysz sie z ze swoim
kontem, nawet z druiego konca Polski. Ba - mozesz konto miec nawet za
granica, ale to juz wolniej chodzi.

: : Niestety. Choc za poczte i pare list dyskusyjnych - znacznie mniej.
: : Kosztuje WWW.
: Ja pisze o zwyklym uzytkowniku, ktory potrzebuje czegos takiego jak
: netscape zeby sobie poradzic z internetem.

Netscape moze byc - pod warunkiem, ze sie bedzie z poczty korzystalo, a nie
ogladalo www. W trybie off-line, przez 10minut mozesz przyjac do domu
jakies 200KB poczty. Rozlaczasz sie, przegladasz, odpowiadasz, dzwonisz
jeszcze raz, tym razem krociutko i placisz za 15min telefonu dziennie.

: : P.S. glowny koszt - to ciagle telefony. Moze stanieja, albo wreszcie
: : uruchomia sie nam sieci oparte na kablowce. Wtedy dopiero bedzie zabawa...
: NIestety ale to prawda. A sieci na kablowce to dobry pomysl, ale to tez
: kosztuje. Kabel to akurat najmniejszy koszt. Lacze dzierzawione kosztuje
: cos kolo 10 Nzl/km.

Kablowke mam, oplacalo sie ja dociagnac za ~80zl, a utrzymuja za 10zl
miesiecznie. To teraz tylko wstawic router, i internet kosztuje powiedzmy
30zl miesiecznie + 600 na modem ($200). Za to szybki, i na okraglo.

: Bedac takze elektronikiem (co prawda pracujacym nie zupelnie w zawodzie )
: takze sobie zdaje sprawe z korzysci jakie daje internet.
: Wiem tez, ze znalezc cos potrzebnego wcale nie jest latwo, zwlaszcza na
: poczatku.

Chyba przesadzasz. Pytasz na newsach, a potem cie odsylaja do zrodel.

: : Internet nie. [niestety] Windows95 - tak. Czlowiekowi z ulicy mowisz
: : 'wlacz pomoc i poszukaj internet. aha - numer do internetu 0202121'.
: : Niniejszym oklaski dla TPSA, tylko zeby jeszcze ceny obnizyla...
: Rozumiem ze chodzi o ceny za rozmowy telefoniczne?

Telefony moga zostawic. Ale jakby tak obnizyli ceny dla numeru 0202122....
Eh - pomarzyc...

: A co do windows 95 i w ogole produktow MS to chyba na tym polega sukces,
: ze te programy sa proste i nie zadaja zbyt duzo pytan. Ludzie wola miec
: produkt gorszy, z bledami ale za to taki ktory nie obnaza ich niewiedzy.

Chyba nie az tak. Ludzie po prostu wola produkt, z ktorego moga skorzystac.
A jak jest zbyt trudny do skonfigurowania, to nie moga uzyc...

Jarek.