Re: NASK udusil Maloke

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 30 Jul 1996 - 11:58:55 MET DST

js_at_uci.agh.edu.pl (Jaroslaw Strzalkowski) wrote:

SD>: A poza szkola? jaki masz szanse na
SD>: Intrenet? I to nie do pracy ale jako hobby?

>Już Ci ludzie odpowiadali - szczęśliwie są już providerzy
>umożliwiający względnie tani dostęp "człowiekowi z ulicy".

Wlasnie jeden czlowiek z USA (wcale nie Slawek) mi napisal,
ile placi za telefon. $8 miesiecznie abonamentu, a za polaczenia
lokalne 0 (zero !!!). Nie napisal, do jakiej firmy telekomunikacyjnej
jest podpiety, ale jeszcze go o to zapytam. Jest on-line na modemie
z domu 80-120 godzin miesiecznie. Byl zaszokowany, kiedy podalem mu
ceny polaczen lokalnych TPSA. Uzywane przeze mnie konto w Telbanku
(za ktore zreszta placi firma, a nie ja sam) kosztuje kilkakrotnie
mniej, niz wynosza moje rachunki za telefon. Po pierwszym miesiacu
'szalenstwa internetowego' i otrzymaniu pierwszego rachunku od
TPSA ograniczylem sie w domu tylko do wysylania i odbioru poczty
i newsow Forte Agentem (czytam i pisze off-line).
Biorac pod uwage te roznice w cenach telefonow oraz to, ze zarabiamy
rocznie $-kilka-K, a nie $-kilkadziesiat-K, Internet w domu jest dla
nas hobby okolo stukrotnie drozszym, niz w Usiech ! Ceny za konto u
providerow to tylko czesc prawdy.

>Poważnie myślisz, że jak np. mnie szlag trafi, to będzie "lepiej i
>więcej". Hmm, może by się tak poświęcić dla dobra ogółu?

Mnie naprawde szlag trafil, jak uslyszalem o tych $8 miesiecznie za
telefon.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl