Re: NASK udusil Maloke

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 31 Jul 1996 - 17:36:19 MET DST

In article <31fbf33a.7251582_at_news.nask.org.pl>,
Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:

>1. Uniwerek w Toruniu to jedna z lepszych uczelni i od dosc
>dawna podlaczona do sieci. Nie jestem pewien, czy tak dobrze
>jest wszedzie...
>2. Ilu z tej reszty (np. prawnicy, polonisci) CHCE miec konta
>internetowe, a ilu w ogole nie czuje potrzeby ? O ile sie znam
>na ludziach, to wielu humanistow podchodzi do wszelkich wytworow
>techniki jak przyslowiowy 'pies do jeza' i trzeba im rzeczy
>zwiazane z komputerami wciskac na sile do glowy - matematycy,
>fizycy i informatycy 'sami z siebie' czuja potrzebe nauki.
> [...]

Wbrew pozorom całkiem sporo. Dosyc szeroko spopularyzowany jest IRC i WWW,
troche ludzi też muduje, i to nie kierunki ścisłe. Jak obserwuję rozkład
wydziałów to z nieścisłych najwiecej jest ekonomistów, potem prawników,
filologie.. najmniej chyba pedagogiki, ale z moich obserwacji oni preferują
wodotlenek etylu.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain