Re: NT

Autor: Jacek Nogala (jacekn_at_msp.waw.pl)
Data: Wed 10 Jul 1996 - 17:36:38 MET DST

Mark Kuras wrote:

> W paru wypowiedziach podwazano fakt jakoby Microsoft
> byl autorem tego systemu.
> Spotkalem sie z wieloma zarzutami ale nigdy nie takim.
>
> Marek Kuras

A moze chodzilo o pieniadze? Pare lat temu jakis facet z IBM (niestety,
nie pamietam nazwiska, zdaje sie ze byl z biura w Wiedniu) mowil mi, ze
MS zrobil NT za pieniadze IBM przeznaczone na OS/2. Chyba troche sprawe
uproscil, bo gdyby tak bylo literalnie, to na pewno ciagali by sie po
sadach. Faktem jednak jest, ze to, co dzisiaj nazywa sie MS Windows NT,
w poczatkowej fazie projektu bylo nazywane OS/2 v.3.0.

Jacek Nogala
jacekn_at_msp.waw.pl