Re: I co z tym przekodowywaniem w Netszkapie?

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 Jul 1996 - 21:44:37 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Hm, a nie straci sie przypadkiem z plikow wszelkich rzeczy SSI?

O wlasnie! Dodatkowy argument!
SSI to mechanizm zbedny i szkodliwy - tworzy strony dynamiczne,
tam gdzie to jest zupelnie niepotrzebne (np. dla wyswietlenia na
koncu strony Last-Modified albo dla jakis dziwactw typu liczniki).

Ale, ale - nie chce tu sie o to miesiacami klocic, bo po pierwsze nie
pasjonuje mnie to az tak bardzo, a po drugie taka dyskusja bylaby
zawieszona w prozni - wydaje mi sie ze przyszle narzedzia do WWW pojda
w kierunku pracy calkowicie zdalnej, ale jak bedzie, to dopiero pokaze
przyszlosc. Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow