Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: arek_at_ripco.com
Data: Thu 04 Jul 1996 - 23:22:15 MET DST

Jarek Lis wrote:

> : He, he. Przeciez to jest stare jak swiat. Przeciez to wewnetrzna siec
> : oddzielona np. proxy server-em. Np. cala firma ma jedeno IP na ktorym siedzi
> : komputerek, do ktorego z jednej strony podlaczony jest
> : I*, a z drugiej siec wewnetrzna firmy. Firma ma swoj wlasny wewnetrzny DNS,
> : a stacje uzywaja adresow IP, ktore gdzies w swiecie sa napewno juz uzywane,
> : ale dzieki filtrowaniu pakietow na takiej bramce, firma nie zakloca ruchu w
> : sieci zewnetrznej.
>
> Abstrahujac od Intranetu, ale firma musi miec swoja siec podpieta do jakiegos
> [...]

Ty facet chyba nie wiesz co to jest firewall. Wlasnie b. czesto realizuje sie
cos takiego jak opisane powyzej (nawet bez proxy ktore raczej odejdzie do
lamusa). B. skuteczny "firewall" to mini-Internet firmy w Internecie.
Ten router to najlepiej ... wyrzucic i powodzenia w polaczeniu sie przez cos
czego nie ma. Wiem, wiem pojawi sie kolejna ksiazka o security i trzeba bedzie
zaczynac od nowa ;-)

A.