Re: TPNET - routing

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 02 Jul 1996 - 09:55:59 MET DST

Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl) wrote:
: Otoz dzis jest tak, ze jedynie TP SA jest w stanie udostepnic lacza
: miedzymiastowe do efektywnej transmisji cyfrowej, nieprawdaz?

Jeszcze PSE. Ale nie wiem, czy lacza TPSA nie sa lepsze (ilosc i drogi
awaryjne...).

: Ja sie na tym zupelnie nie znam :-) i moze jest to normalne. Biore
: udzial w tej dyskusji z czystej inzynierskiej ciekawosci: czy moga byc
: tylko dwa skrzuzowania tych sieci? Czy to drugie musi byc w USA?

Jak to ladniej ktos ujal - taniej i latwiej bedzie, jak to bedzie w US...

: PS A w kwesti zupelnie formalnej: cieszy mnie obecnosc na POLIPie
: przedstawicieli NASKu (nazwiska pomijam) i TPSA (jw) i pozwole sobie
: w imieniu swoim wlasnym (i jak wierze wszystkich dyskutantow)
: podziekowac im za to, liczac ze dalej zechca wysluchiwac naszych
: utyskiwan... W

Przylaczam sie,
Jarek.