Re: TPNET - routing

Autor: Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Mon 01 Jul 1996 - 20:59:49 MET DST

On Mon, 1 Jul 1996, Jaroslaw Rafa wrote:

> Wg mnie odpowiedz na drugie pytanie jest taka, ze NASK nie byl przygotowany
> na to, ze w Polsce pojawia sie sieci z niezaleznym wyjsciem na swiat i ruch
> Polska-Polska bedzie szedl przez USA... Opracowujac cennik sadzili zapewne ze
> caly ruch .pl<->.pl bedzie szedl po laczach wewnatrz kraju, a wszystko co
> bedzie wychodzilo na swiat (przez lacze NASKu oczywiscie... ;-)) to bedzie
> faktyczny ruch ze swiatem. Skadinad sensowne zalozenie...
Luuuudzie !
Przestancie rozdzielac wlos na czworo.
Ruch z Polski do Polski IDZIE I BEDZIE SZEDL wewnatrz Polski a dokladniej
wewnatrz jednego budynku.
Wyrywanie sobie wlosow z glowy nie jest tu zupelnie na miejscu. To naprawde
lepiej ze w czasie awarii idzie w ogole chocby i przez pol swiata i z
powrotem niz gdyby mialo stanac zupelnie.
Naprawde warto to przez chwile przemyslec bo pisze to juz ktorys ra z
kolei a nastroje wyraznie rosna i juz zaczynaja grozic linczem :-)
Pozdrawiam.
                                Konrad