Re: TELBANK (Co to sa MANy)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 14:30:50 MET DST

Dnia 15 May 96 o godz. 10:51, Zespol Szkol nr 2 w Koszalini napisal(a):

> Moze sie wcinam w dyskusje ale jak sie ma sprawa MANow (duze pieniadze dane
> przez KBN ) do Internetu w Szkolach ?
Z tego co wiem, niektore MANy podlaczaja szkoly... Bodaj chyba w Lublinie tak
jest, i jeszcze gdzies...
> Na podstawie KOSZALINA KOSMAN powiedzialbym ze jest to razaca
> niesproawiedliwosc
> i szastanie pieniedzmi podatnikow dlaczego jedne instytucje oddalone o kilka
> km sa wlaczane (bardzo watpliwe wykorzystanie ) a inne nie.
> Kto tych ludzi rozlicza ?
> Dlaczego jedni placa a innym ktos (nasz budzet daje)?
Coz, polityka MANow jest taka jacy ludzie zasiadajacy w ich tzw. Radach
Uzytkownikow (tak to sie bodajze nazywa). Tam sa przewaznie profesorowie, a
ci miewaja naprawde dziwny sposob myslenia. Bez generalizacji, ale czesto sa
bardzo jednostronni i przeczuleni na punkcie wlasnej (jako grupy
zawodowej) wartosci.
Przeciez chyba wiesz, ze w instytucjach akademickich panuje ustroj w calym
tego slowa znaczeniu feudalny. I jak Panowie Profesorowie zdecyduja, tak
bedzie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl