Re: NASK muzt die !!!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 16 May 1996 - 14:42:42 MET DST

Dnia 15 May 96 o godz. 12:44, Piotr Piatkowski napisal(a):

> Notabene bardzo mnie rozsmieszyl ten artykul - gadania o tej obnizce,
> a na koncu pisze ze NASK od 1 czerwca obnizy ceny ZA 1 MB, czyli ten
> cennik ktory jak na razie jest wysrubowany i z ktorego malo kto
> korzysta (przynajmniej tak wynikalo z analizy cennika przeprowadzonej
> przez Macka Uhliga).

Znajac te analize, ja tez przypuszczalem ze malo kto korzysta, a tymczasem
niedawno Krzysiek Halasa pisal tu na liscie, ze on wlasnie korzysta, i ze
wedlug jego rozeznania wiekszosc abonentow WARMANA. Kruczek zdaje sie polega
na tym, ze oni zawieraja umowe na przylaczenie *tylko do sieci miejskiej*,
bez wyjscia na zewnatrz + jako dodatkowa usluge ruch w nieograniczonym
zasiegu. Wtedy stala czesc oplaty jest znacznie nizsza - np. w przypadku
Krzyska 750 zl zamiast 4800. Niestety megabajt nadal kosztuje tyle samo :-(
Ale on twierdzi ze mu sie to oplaca, bo placi okolo 2000 zl/mies., a w
wariancie bez oplat za ruch musialby zaplacic zaiste horrendalna sume 25600
zl/mies. Tyle tylko ze nie ma zadnej gwarancji ze oplata mu sie utrzyma na
poziomie tych 2000...
Ciekawy jestem w takim razie, ilu *tak naprawde* abonentow NASKu obecnie
placi za ruch, a ilu nie...
Ciekawe czy np. NASK chcialby taka informacje podac...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl