Re: TPSA i Internet

Autor: Marek Jedlinski (marekjed_at_interkom.magnum.lodz.pl)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 00:51:48 MET DST

On 9 Apr 1996, Jarek Lis wrote:

> A, zgadzam sie. Co to za internet bez e-mailu zwrotnego.

Czy ktos moglby - chociaz w skrocie, ale konkretnie - napisac, jak
mialby wygladac ten dostep przez TPSA? Co to znaczy "bez e-mailu
zwrotnego"?? Moze jestem 'zatwardzialy karzel reakcji', ale
e-mail jest chyba *dosc* istotna czescia uslug sieciowych?
Jesli moge sobie ogladac stroniczki WWW i korzystac z ftp itd.,
ale nie moge nalezec do list dyskusyjnych ani wymieniec poczty
z przyjaciolmi, to zlamanego grosza nie zaplace za taki 'dostep'.
Bede zobowiazany, gdyby ktos zechcial mnie oswiecic w zaletach
proponowanego systemu (mozliwie bez "klepakow", "routery" moga byc :)

Marek Jedlinski
<marekjed_at_krysia.uni.lodz.pl>