Walesa i skansen

Autor: Tomasz Puchalski (tpuchalski_at_interhop.net)
Data: Wed 10 Apr 1996 - 02:25:16 MET DST

Za Zyciem Warszawy:

>Walesa zapewnil, ze nie bedzie inkasowal do wlasnej kieszeni honorariow za
>wyklady. Przeznaczy je na inne wazne
>spolecznie cele.

>Przed odlotem, w rozmowie z dziennikarzami, nawiazal tez kwestii budowanego
>przez siebie drugiego domu w Gdansku.
>Powiedzial, ze pierwszy dom, w ktorym teraz mieszka, przeznaczy
nieodplatnie, >wraz z dzialka, na muzeum niepodleglosci i
>Solidarnosci.

Mnie sie wydaje, ze 'pierwszy dom' jest zajety przez komornika. Nie
interesuje mnie, czy slusznie, czy nie. Ale podpowiem komornikowi (za moim
ulubiencem - Zagloba~) : A wasc, komorniku, podaruj mu Niderlandy.

Z drugiej strony patrzac, gdyby zmuszono Walese do oddania domu za zalegle
podatki - oddal by go nieodplatnie, wraz z dzialka~. A gdyby mimo to
pozwolono mu mieszkac w nim dozywotnio - mielibysmy muzeum Solidarnosci z
Walesa~ jako glownym eksponatem. :-). Moze lepiej, zeby byl eksponatem, niz
mialby doprowadzac i tak podupadla~ stocznie gdanska~ do kompletnej ruiny. ?

Tomek.

I ...my name is Kloss... Hans Kloss.........................I
I Tomasz Puchalski tpuchalski_at_interhop.net I