Re: Ja juz mam tego dosyc

Autor: Irek Neska (irek_at_elmo.nask.waw.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 12:58:52 MET

Michal Krzeminski (mike_at_polbox.com.pl) wrote:
: Czy problemy z routingiem "na swiat" ktore obserwuje od paru dni
: zwiazane sa z rzekoma awaria karty serial w Sztokholmie o ktorej
: pisano w ogloszeniach, czy jest to moze cos innego? Dla przypomnienia
: dodam, ze kilkadziesiat razy dziennie obserwuje (moze tylko ja, he?)
: zaniki lacznosci ze swiatem tudziez nader czeste przelaczanie sie
: routingu na Ebone. W chwili obecnej wyglada, a raczej nie wyglada to
: nastepujaco:

: Dalej walnalem ctrl-c bo wielokrotnie juz wszystko zatrzymywalo sie w tym
: punkcie.

: Zastanawiajacy jest tez fakt, ze ebone wyglada, ze raczej nie dziala niz
: dziala co doprowadza mnie do szewskiej pasji, bo parokrotnie stalo sie juz
: tak, ze lokalny cache zapomnial juz adresy zza wody i nie mialem nawet
: resolvingu.

Polecam czytanie listy pl.internet.komunikaty i ogladanie serwera WWW NASK.
Bylo i jest tam wyjasnione co sie dzieje z laczem Warszawa-Sztokholm w poznychh
godzinach nocnych na przelomie zimy i wiosny. W przyszlosci sugeruje
wpierw zorientowanie sie w przyczynach problemow o potem dopiero wysylanie
tego typu inwektyw na liste. Jezeli Pan zauwaza "kilkadziesiat razy dziennie"
zaniki routingu na swiat to prosze nas o tym powiadamiac i bedziemy starali
sie zorientowac jaki jest problem. My ze swojej strony jedyne co obserwujemy,
to w 100% zajete oba nasze lacza miedzynarodowe i stad wystepuja duze
opoznienia w lacznosci ze swiatem. Ja widac duzo latwiej jest oczerniac kogos
publicznie niz wspolpracowac z tym kims.

Pozdrawiam serdecznie.

Irek Neska