Re: Ja juz mam tego dosyc

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 11 Mar 1996 - 12:31:01 MET

Irek Neska (irek_at_elmo.nask.org.pl) wrote:

: Bylo i jest tam wyjasnione co sie dzieje z laczem Warszawa-Sztokholm
: w poznychh godzinach nocnych na przelomie zimy i wiosny.

To jest jasne i bezdyskusyjne. Problem w tym, co sie dzieje np. we wczesnych
godzinach popoludniowych lub wieczornych. Z mojego doswiadczenia wynika, ze
ostatnio (konkretnie w zeszlym tygodniu) routing ze Szwecji do Stanow
przezywa czeste krotkotrwale kryzysy; - pada na chwile, wstaje, potem
pada znow...
Nie zrozum tego jako czepianie sie - gdybym sie chcial czepiac, to bym to
zrobil juz w zeszlym tygodniu, zamiast siedziec cicho i uznawac, ze sa
to przejsciowe trudnosci, jakich zawsze bylo i bedzie sporo.

--
	Leszek.