Re: Za co sprocket podpadl WARMANowi ???

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 19:20:17 MET

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) wrote:
: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) wrote:
: : : Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: : : : A w ogole to MJ juz wyjasnil problem, wiec dalsza dyskusja jest
: : : : jalowa - mozna sie najwyzej zastanawiac, kto zafundowal UW to
: : : : badziewie (switche LAX) i czy to bedzie kiedys dzialalo jak trzeba.
: To nie badziewie. Winna byla zla wersja oprogramowania.
: Od zeszlego tygodnia dziala jak trzeba (I hope).
: : : Mysle, ze akurat LAXy sobie wszyscy kupuja dobrowolnie, bo maja tez
: : : duzo zalet. Wiem o conajmniej 3 dzialajacych w samej Warszawie
: : : instalacjach po kilka switchy kazda. O ile wiem, to w kazdym
: : : przypadku byl to swiadomy wybor kupujacego.
:
: : Hm, czy zanim ten ktos kupil LAX'a, to wiedzial ze beda takie niespodzianki?
: Czemu pytasz ?

Bo ladnie piszesz, ze maja pare zalet, ze jest kilka instalacji, gdzie
klienci sami wybrali - w domysle "bo to dobry produkt". I w ten sposob
tworzy sie opinia, ze to dobry produkt, a to badziewie co rusz gubi jakies
przypadkowe adresy...
Ciekaw jestem, czy Ci co wybierali, wybrali by, gdyby przeczytali o tym
jak sie to naprawde zachowuje (zachowywalo?) a nie tylko pozytywne
reklamowki.

Jaroslaw Lis