Re: Patent na "online"?

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 18:07:25 MET

Witam, piszac jeszcze raz o sprawie patentu na ONLINE firmy
Pished Group Ltd. z Krakowa, chcialbym doniesc, ze pierwsza
instytucja, ktora firma powinna zaskarzyc jest
URZAD PATENTOWY R.P., ktory w swoim serwisie WWW
patrz: http://info.fuw.edu.pl/latin1/BIS/33.html
uzyl okreslenia '27. kryteria wspolpracy on-line'

Ciekawe, kto wygra?

Piotr

--
| Piotr Kasztelowicz   <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |