Re: Za co sprocket podpadl WARMANowi ???

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 18:59:53 MET

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) wrote:
: : Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: : : A w ogole to MJ juz wyjasnil problem, wiec dalsza dyskusja jest
: : : jalowa - mozna sie najwyzej zastanawiac, kto zafundowal UW to
: : : badziewie (switche LAX) i czy to bedzie kiedys dzialalo jak trzeba.

To nie badziewie. Winna byla zla wersja oprogramowania.
Od zeszlego tygodnia dziala jak trzeba (I hope).

: : Mysle, ze akurat LAXy sobie wszyscy kupuja dobrowolnie, bo maja tez
: : duzo zalet. Wiem o conajmniej 3 dzialajacych w samej Warszawie
: : instalacjach po kilka switchy kazda. O ile wiem, to w kazdym
: : przypadku byl to swiadomy wybor kupujacego.

: Hm, czy zanim ten ktos kupil LAX'a, to wiedzial ze beda takie niespodzianki?

Czemu pytasz ?

--wojtek