Re: Za co sprocket podpadl WARMANowi ???

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 07 Mar 1996 - 11:31:25 MET

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Bo ladnie piszesz, ze maja pare zalet, ze jest kilka instalacji, gdzie
: klienci sami wybrali - w domysle "bo to dobry produkt". I w ten sposob
: tworzy sie opinia, ze to dobry produkt, a to badziewie co rusz gubi jakies
: przypadkowe adresy...

Jak juz pisalem. Po zmianie wersji oprogramowania nie gubi.

: Ciekaw jestem, czy Ci co wybierali, wybrali by, gdyby przeczytali o tym
: jak sie to naprawde zachowuje (zachowywalo?) a nie tylko pozytywne
: reklamowki.

OK. Ja prawdopodobnie wybralbym jeszcze raz. Oczywiscie zalezy tez do czego.
Jak wszystko inne tak i ten sprzet ma swoje zalety i wady.
Uwazam jednak, ze nie jest to wlasciwe miejsce na reklamowanie produktow
nawet firmy Fore ;-)

Jesli naprawde cie to interesuje, to proponuje dalsa dyskusje przeniesc
na prywatny email.

--w