Re: Patent na "online"?

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Mon 04 Mar 1996 - 17:54:12 MET

A.Gorbiel (mkaleta_at_wawel.cyfronet.krakow.pl) wrote:
: Witam,

: Oczywiscie jest MALO PRAWDOPODOBNE, by Urzad Patentowy zarejestrowal
: ONLINE (ON-LINE). Chocby dlatego, ze znak ten nie ma "dostatecznej
: zdolnosci odrozniajacej" tak, jak inne OBCE, ale POWSZECHNIE UZYWANE
: okreslenia. Co do America Online etc. (TPG chelpi sie, ze "skoro
: nie zarejestrowali znaku w Polsce, to ICH TU NIE MA"), pomoze slynn

Okreslenie ONLINE jest szczegolnie - okazuje sie - ulubione przez
medykow na calym swiecie. Stad jest i Dermatology ONLINE
Cardiology ONLINE itp. Oficjalnym, nawet nieinternetowym dowodem
jest ksiazka Dr M. Hogard'a "Internet Guid for Medical Professionals"
drugie wydanie z tego roku, ktore dopiero co otrzymalem.
Jest tam okolo 20 roznych medycznych baz ONLINE

: The Polished Group Ltd. (w dowolnym przekladzie: ograniczona wypastowana
: grupa ;-) ,a wbrew obcej nazwie firma powstala w Krakowie) usiluje sobie
: zarezerwowac ON*LINE na wszelkie mozliwe kategorie m.in. metale

Powinni sie zorientowac, ze tego typu procedery bardzo nadszarpuje
prestiz firmy, chyba, ze firma zostala tylko po to powolana
aby probowac uzyskiwac pieniadze z procesow patentowych.

: ze to swietna inwestycja na przyszlosc... Mam nadzieje, ze sie rozczaruje

Tez tak przypuszczam, jaki powazny kontrahent bedzie
chcial prowasdzic interesy z firma, ktora zyski chce zdobywac z procesow
o patenty ( i watpliwe , czy te procesy wygra ).

i: Wiecej: jak zwykle w KiB (nr 10/96).

Postaram sie przeczytac ... :-))

Pozdrawiam,
Piotr

--
| Piotr Kasztelowicz   <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |