Patent na "online"?

Autor: Piotr Kasztelowicz (pekasz_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Tue 27 Feb 1996 - 21:27:18 MET

Witam, Rzecznik Prasowy Okregowej Izby Lekarskiej w Lublinie
poinformowal, ze The Polished Group Ltd. Krakow zmusila
Okregowa Izbe Lekarska w Lublinie do usuniecia slow 'online'
i 'on-line' twierdzac, ze posiadaja wylacznosc ( patent)
na znaki o brzmieniu 'online'.

Osobiscie uwazam, ze okreslenie 'online' jest powszechnie
przyjetym okresleniem na intenetowe bazy dostepne bezposrednio
np. poprzez WWW i spotykane powszechnie w internecie-
np. Dermatology Journal Online itp.
W zwiazku z tym okreslenie takie nie spelnia kryteriow do
przyznania na nie patentu - czyli wylacznosci poslugiwania sie.

Uprzjmie prosze o Wasze uwagi w tej sprawie, bede zobowiazny, jesli
przeslecie swoje zdanie na ten temat.

Piotr

P.S.
Adres serwera z kwestionowanym okresleniem:
http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/on_line.htm
Jest tam uwaga administratora serwisu na ten temat

--
| Piotr Kasztelowicz   <pekasz_at_amedec.amg.gda.pl> <pekasz_at_mat.uni.torun.pl> |