Re: Netscape 2.0

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 18:30:31 MET

> From: szymon_at_uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol)

> Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl) wrote:
>
> : Wrocmy jednak do nowego Netscape'a - wlasnie przesylanie
> : attachmentow jest jego slaba strona: Pegasus Mail nie jest w
> : stanie ich odczytac (pomimo jego uniwersalnosci), a w tresci
> : przesylki nie ma ani slowa o typie przesylanego pliku - no
[...]
> Bardzo dziwne. Wlasnie zrobilem eksperyment (Netscape 2.0b6, SunOS
> 4.1.3) i wszystko jest OK - mail wyslany Netszkapa z 2 attachmentami
> (.gif i .au) zostal poprawnie odczytany przez Pine 3.91. Moze to
> [...]
Problem jest tego rodzaju (nie wiem czy z 2.0 tez, ale dostawalem takie
przesylki wysylane z Netscape'a), ze Netscape wstawia "Content-type:
multipart/mixed". Dokladnie tyle. Tzn. nie podaje w naglowku message-
boundary. Jak Pegasus dostaje taka przesylke, to glupieje. Pegasus jest w
ogole bardzo wrazliwy na *idealna* zgodnosc formatu listu ze standardem MIME.
Jak cos jest nie tak to d... zbita. Kiedy probujesz wejsc do takiego listu
tylko buczy. Jest to dla mnie jedna z niewielu wad tego skadinad naprawde
rewelacyjnego programu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl