Re: Wroclaw?!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 18:34:26 MET

> From: vasquez_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Kuba Chabik)

> : No bede strzelal, ze z jakiejs firmy... to normalne miejsce poszukiwania
> : pracownikow uczelni :->
> :
>
> Brawo za prawidlowa odpowiedz. Pytanie nie bylo co prawda trudne (100%
> pracownikow naukowych informatyki, wedle mojego rozneznania, dorabia),

No to twoje rozeznanie jest prawdziwe juz tylko w 99.9999999... %. Ja akurat
nie pracuje w zadnej firmie ani nie mam obecnie zadnej firmy (kiedys mialem,
ale wiecej na niej tracilem niz zyskiwalem, wiec ja zlikwidowalem).
Oczywiscie tez "dorabiam", ale wykonujac nadal swoje obowiazki dydaktyczne w
ramach uczelni (aczkolwiek poza Krakowem).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl