Re: Wroclaw?!

Autor: Marek Michalkiewicz (marekm_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 07 Feb 1996 - 18:23:23 MET

Kuba Chabik (vasquez_at_asic.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: : : co jest z Wroclawiem?!
: :
: : To, ze administratorzy w ists.pwr.wroc.pl maja problemy ze
: : skonfigurowaniem DNSa (od paru lat, tak a propos, i nawet nie powiem
: : "poprawnym", tylko takim, zeby w ogole dzialal), to wcale nie znaczy, ze
: : cos jest nie tak z Wroclawiem...

: Wroclaw jest pieknym miastem, a rooci z Instytutu Sterowania i Techniki
: Systemow niestety przesadnie kompetentni nie sa. Przykro mi to pisac,

Jestem jednym z nich - choc nie tym od DNS. Chyba sprobuje pogadac zeby
mi dali haslo, moze wtedy cos zacznie dzialac... Nie mam (na razie) innej
roboty poza uczelnia :-).

Pozdrawiam

Marek