Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 01 Feb 1996 - 14:44:11 MET

In article <163312576B4_at_inf.wsp.krakow.pl>,
Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:

>"Platform- i display-independent" ???
>Pobozne zyczenia. Niezaleznosci od platformy i sprzetu *nie ma i nie bedzie*.

Chodzilo mi o niezaleznosc DOKUMENTU od platformy i sprzetu. A takie
przypadki sa.. np TeX, Postscript, SGML wlasnie. Podobnie mialo byc z HTMLem
ale przez gwizdki i dzwonki nie wyszlo. :-(

A apropost poboznych zyczen - co jest zlego w dazeniu do idealu ?

ALex
PGP mail welcome

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code