Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 31 Jan 1996 - 00:30:55 MET

> From: lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski)

> A ja sparafrazuje powyzsze i napisze:
>
> Tworzenie kodu zrodlowego "recznie" tzn. za pomoca zwyklego edytora
> tekstowego jest prawdopodobnie najtrudniejszym ze sposobow pisania
> programow. Jest sie zmuszonym wstawiac wszystkie zmienne i pamietac
> zawsze znaczenie kazdej z nich. [...] Trzeba pamietac o zamknieciu
> wszystkich nawiasow i o wstawieniu cudzyslowow zamykajacych w napisach.
> Bedac zmuszonym do pamietania o wszystkich tych rzeczach, czasem jest
> wrecz trudno pamietac co sie wlasciwie mialo napisac.

> [...]
Wcale nie ROTFL...
Pomysl o kodzie zrodlowym odpowiedzialnym za *menu i okienka dialogowe*...
O nie, przenigdy nie chce pisac tego recznie. Cale szczescie, ze istnieja
edytory dialogow...
Strona WWW jest bardzo blisko tego porownania - to tez cos z dziedziny
"interfejs uzytkownika", IMHO.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl