Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Wed 31 Jan 1996 - 11:47:54 MET

Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net) wrote:

: i przypominajek. Nie zwalniaja one jednak od najprostszej chocby
: znajomosci jezyka. Gold zwalnia. Po prostu tworzac strone wogole nie
: widac kodu, tylko efekt koncowy.

I w ten sposob wyrosna kolejne rzesze osob, ktore przekonane beda, ze
"inaczej sie nie da, trzeba miec takie (a najlepiej to wlasnie) narzedzie,
a samo narzedzie jest przeciez bardzo dobre, bo moge nim mniej wiecej zrobic
to, co mi sie wydaje, ze chcialbym zrobic".
Ciekawe, co byc powiedzial, gdyby okazalo sie, ze komputery zaczynaja
zwiekszac swoje rozmiary (najpierw "pralka automatyczna", potem "lodowka",
potem...), bo "nie wazne, co jest w srodku - wazne, zeby byl monitor
i klawiatura".

--
	Leszek.