Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 30 Jan 1996 - 13:50:56 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it) wrote:

: Tym razem podepre sie odpowiednim cytatem, ktory dokladnie pokrywa sie
: z moimi doswiadczeniami. Zaznaczam przy tym, ze mnie HTML nie interesuje
[...]
: Realizacja dokumentow HTML "recznie" tzn. za pomoca zwyklego edytora
: tekstowego jest prawdopodobnie najtrudniejszym ze sposobow pisania
: w kodzie HTML. Jest sie zmuszonym wstawiac wszystkie tag'i i pamietac
: zawsze znaczenie kazdego tag'a. [...] Trzeba pamietac o zamknieciu
: wszystkich tag'ow i o wstawieniu cudzyslowow zamykajacych w atrybutach.
: Bedac zmuszonym do pamietania o wszystkich tych rzeczach, czasem jest
: wrecz trudno pamietac co sie wlasciwie mialo napisac.

A ja sparafrazuje powyzsze i napisze:

   Tworzenie kodu zrodlowego "recznie" tzn. za pomoca zwyklego edytora
 tekstowego jest prawdopodobnie najtrudniejszym ze sposobow pisania
 programow. Jest sie zmuszonym wstawiac wszystkie zmienne i pamietac
 zawsze znaczenie kazdej z nich. [...] Trzeba pamietac o zamknieciu
 wszystkich nawiasow i o wstawieniu cudzyslowow zamykajacych w napisach.
 Bedac zmuszonym do pamietania o wszystkich tych rzeczach, czasem jest
 wrecz trudno pamietac co sie wlasciwie mialo napisac.

I co Ty na to? Bo mi sie cisnie na palce napis "ROTFL..." :)

--
	Leszek.