Re: IETF a sprawa polska

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Jan 1996 - 23:50:54 MET

> From: Slawomir Sidor <cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl>

> A wplywa to na poprawnosc adresu ??
> Czy moze nie lubia grekow ?

Nie. Listproc nie lubi sam siebie. ;-)
A dokladniej, jak widzi w liscie taka linie, to uwaza to za zapetlona poczte
i nie puszcza dalej.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

----
Przepraszam za zwloke w odpowiedzi - jestem obecnie chory i wszystkie maile
sa przywozone do mnie do domu na dyskietkach raz na kilka dni (niestety nie
mam telefonu :-(). Odpowiedzi wracaja analogiczna droga, tak ze moze to zajac
nawet tydzien.