Re: Ankieta na temat "ogonkow" w systemach U**xowych

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Jan 1996 - 23:48:22 MET

> From: Mariusz Boronski <marbo_at_bydg.pdi.net>

> Nie zgadzam sie z w/w stwierdzeniem w stosunku do MS-Windows, w ktorym
> obecnie funkcjonuje tylko jedna strona kodowa CP1250 (mowie o Windows, a
> nie o jego taskach DOS'owych, ktore rzadza sie prawami DOS'owymi).

Niezgodna z ISO-8859-2, w efekcie czego czytajac spod MSWin strony WWW z
polskimi znakami dostaje sie smieci... O tym byla mowa. Nie o tym, ze jest
wiele stron kodowych w obrebie samego DOSu czy Win.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

----
Przepraszam za zwloke w odpowiedzi - jestem obecnie chory i wszystkie maile
sa przywozone do mnie do domu na dyskietkach raz na kilka dni (niestety nie
mam telefonu :-(). Odpowiedzi wracaja analogiczna droga, tak ze moze to zajac
nawet tydzien.