Anonymous Mail Service

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 26 Jan 1996 - 18:50:09 MET

Poniewaz kilkanascie osob zwrocilo sie do mnie z wyrzutem iz na mojej
home page (URL w sygnaturze) nic nie ma, a nie jestem w stanie kazdej
z nich odpowiedziec osobiscie, wiec odpowiadam na listach polip i pecet.
Pozwalam sobie na taki off-topic, poniewaz w odpowiedzi jest rowniez
informacja, ktora moze byc interesujaca dla wiekszej ilosci osob.

Otoz: moja home page sluzy glownie jako link do mojego eksperymentalnego
WEB servera. Serwer wisi na zwyklej linii telefonicznej wiec z oczywistych
wzgledow trzymam go w ruchu przez najwyzej dwie godziny na dobe (zwylkle
od 23 do 1 w nocy). Poniewaz zainteresowanie Anonymous Mail Service
bylo dosc spore, wiec zrobilem mirror mojego servera bezposrednio na
hoscie mojego providera

dziala on oczywiscie 24h na dobe, ma jednak te wade, ze jesli zaczna
naplywac skargi do RMnet Communications - zostane zmuszony do wylaczenia
service'u. Prosze wiec nie wykorzystywac go do celow niezgodnych
z netiquette (spam etc) a tym bardziej do celow niezgodnych z prawem -
moglbym miec klopoty.

Przejscia z mojej home page na mirror mojego WEB-servera nie ma,
poniewaz nie zamierzam udostepniac go wlochom, czy tym bardziej, calemu
swiatu (zwiekszyloby to ilosc potencjalnych glupkow, chcacych porozrabiac
anonimowo). zawiadamiam o jego istnieniu tylko na 3ech polskich listach.
Kazdemu sie moze zdarzyc miec potrzebe wyslania maila anonimowego,
a korzystajac z mojego service'u jest to o wiele prostsze i szybsze
w uzyciu niz skorzystanie z finskiego anon-mail-servera. Za to jest
od niego gorsze, poniewaz nie umozliwia utrzymywania korespondencji -
pozwala wylacznie na wysylanie poczty.

pozdrawiam
  zapraszam do korzystania
    (poki jeszcze dziala)