IETF a sprawa polska

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 19 Jan 1996 - 19:35:10 MET

Na liscie HTML IETF Working Group toczy sie ozywiona dyskusja n/t
znakow narodowych. Nawet turcy sie wypowiadaja, a z Polski nikt.
Ja nie moge, bo o ile czytam swobodnie o tyle pisac po angielsku
sie nie odwazam. Najlepiejby bylo gdyby ktos przygotowal wzorzec
listu i moznaby wyslac im ze setke protestow przeciwko ustawicznemu
olewaniu europy srodkowej i wschodniej w pracach Internet Engineering
Task Force. W przeciwnym przypadku skonczy sie tak, ze do wszystkich
dotychczas istniejacych (i co gorsza - uzywanch) standardow (STANDARDOW ???)
dojdzie jeszcze jeden - "hateemelowy". Ja juz sie poddalem. Nie uzywam
ogonkow w zadnym pseudostandardzie, a strone kodowa OSa ma ustawiona
na miedzynarodowa z alternatywa - amerykanska. A wogole, to srednia moc
obliczeniowa komputerow wzrosla tak bardzo w ostatnich latach, ze moznaby
juz w koncu przejsc bez zadnego zauwazalnego wplywu na "osiagi" na uzywanie
standardu dwubajtowego i miec wszystko na raz. Ja pisze po wloski i polsku.
Czytam po angielsku i francusku. I jakbym nie ustawil tych cholernych
parametrow zawsze gdzies mi wyskocza krzaczki zamiast liter.

Grego