Re: ODP: Krakow, lacznosc i NASK.

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 19:35:47 MET

Lukasz Ploszajski napisal(-a) :

> Marek Pokulniewicz (mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl) wrote:
>

> : [---]
> : A ja i tak uwazam ze praca dla/w NASK-u to wstyd jak beret i
> : to z antenka.
>
> Dlatego pewnie w NASK pracuje malo osob. Ciekaw jestem bardzo, co by sie
> dzialo z siecia w NASK, gdybym ja i kilku kolegow odeszlo z pracy.
> A takie komplementy jak od Pana dokladaja sie do takiej decyzji.
>
> -Lukasz
>
> P.S. A podobno zadna praca nie hanbi... :-)

Niestety, tak to juz jest ze co innego pracownicy a co innego szefostwo. Mam
szacunek dla Twojej pracy, ale niestety nie dla pogladow jakie wyraza swoim
postepowaniem dyrekcja NASK.

Mimo wszystko uszy do gory !

ps. Ciekawe, ja juz jakis czas temu stwierdzilem ze NASKu w publicznym
swiecie powinna bronic jakas osoba ku temu powolana a nie jej pracownicy.
Dowodzi to tylko jednego faktu - ze pracownicy sa jedynymi osobami majacymi
sumienie i pragnacymi spac spokojnie. Bywa ...

ps2. Niektore prace niestety hanbia ... :(((((

--
Pozdrowienia,
Wojtek <wojtekp_at_tch.waw.pl>