Re: ODP: Krakow, lacznosc i NASK.

Autor: Lukasz Ploszajski (lukasz_at_legolas.nask.waw.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 15:21:23 MET

Marek Pokulniewicz (mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl) wrote:

: [---]
: A ja i tak uwazam ze praca dla/w NASK-u to wstyd jak beret i
: to z antenka.

Dlatego pewnie w NASK pracuje malo osob. Ciekaw jestem bardzo, co by sie
dzialo z siecia w NASK, gdybym ja i kilku kolegow odeszlo z pracy.
A takie komplementy jak od Pana dokladaja sie do takiej decyzji.

-Lukasz

P.S. A podobno zadna praca nie hanbi... :-)