Re: NASKok na kase

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 20:35:58 MET

> From: Bogdan Haehne <haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl>
> Subject: NASKok na kase

> Warto przeczytac notatke o w/w tytule w Enterze nr.1/96 str.6 i 10
>
> Bogdan Haehne

Nie widziales maili z polipa sprzed dwoch dni? Wyslalem to na liste.
Tekst mi sie "ideowo" podoba, tzn. solidaryzuje sie z postawa autora, ale nie
sposob nie zauwazyc, ze jest tam troche informacji niescislych czy
nierzetelnych. Jest po prostu zbyt "gazeciarski".
Ale przeczytac warto.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl