Re: ODP: Krakow, lacznosc i NASK.

Autor: Marek Pokulniewicz (mpokul_at_gmach.sejm.gov.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 01:52:42 MET

On Thu, 4 Jan 1996, Jarek Lis wrote:

> Jakbys mogl prywatnie kawalek takiego loga podeslac, z 156.17.42...
> to chetnie bym obejrzal.
> Tak swoja droga - takie zapisy to moze byc niezla bron na wlamywaczy.
>

> Jaroslaw Lis
>
> +------------------------------------------------------------------------+
> | lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
> | tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
> | fax 48-71-203408 or 517398 | |

Ale wy jestescie konskwentni. Z cala pewnoscia taki log pomaga na
wlamywaczy. Tak jak kadzidlo. Albo tak jak kiedys kawalek plasteliny na
drzwiach z tkim numerkiem co to zlotowke przypominal. Oczywiscie
wlamywacz widzac ( a widzi z cala pewnoscia) taki log nie wlamie sie.
Sumienie mu nie pozwala. Jest to jedna z dodatnich cech liczenia pakietow
przez NASK. A ja i tak uwazam ze praca dla/w NASK-u to wstyd jak beret i
to z antenka.

Marek Pokulniewicz